29 november 2008

Utmaning

Jag har inte blivit utmanad av någon, om man inte räknar dem som säger att de utmanar alla, men jag tycker om listor och det här är en lista. Alltså, jag kommer att göra listan!


Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg
2. Svara på sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram
Gilmore Girls
Big Love
McLeod's Daughters
Sex and the City
True Blood
Hem till gården
Så ska det låta
Grey's Anatomy


8 saker jag gjorde igår
Åt en god pizza
Köpte en klänning
Hade möte
Tog med fika till jobbet
Hittade en bild av mig och en hund på hallmattan
Lyssnade på Laura Marling hela kvällen

8 saker jag ser fram emot
Jul!!
Att läsa nästa bok om Sookie Stackhouse
Att New Moon ska bli film
Att gå på arbetsintervju på måndag
Att hitta mängder med nya böcker jag kommer att älska
Mysiga tillsammanshemmakvällar
Lussebullar och glögg!
Att bli gammal

8 favoritrestauranger
Mex Taco Bar i Söderhamn
Ramblas på Hornstull i Stockholm
Jensens Böfhus
Tumbagrillen
Albertina i Skärså
Ciao Ciao på Sibyllegatan i Stockholm
Brandstation i Sundsvall (särskilt när de har efterrättsbuffé på alla hjärtans dag)
Luke's Diner



8 saker på min önskelista
Biljetter till operan
Biljetter till My Fair Lady
Prenumeration på Elle Mat & Vin
Snygg sockerkaksform
Kalaha-spel i trä
Mamma Mia! - The Movie
Massor av böcker såklart

8 personer jag utmanar

Jag gör som så många andra och säger att den som vill får anta utmaningen! Skriv gärna en rad i kommentarerna!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer nog anta utmaningen även om ingen annan har direkt utmanat mig. :)

Anonym sa...

Vad var det för arbetsintervju du var på? Hur gick det?

Cia sa...

Självklart ska du göra det :) Det var ju ingen som utmanade mig heller!

Min nuvarande anställning upphör vid årsskiftet och det har varit riktigt svårt att få tag på ett nytt jobb. Den här intervjun uppdagade sig som en slump och av ren tur och idag fick jag reda på att jag fick jobbet! Jätteglad för det!

Related Posts with Thumbnails