12 februari 2008

Arthur & George

Jag läste en recension i höstas där det stod att om jag bara skulle läsa en bok i höst så var det Arthur & George av Julian Barnes.

Och sanningen är att sen jag köpte den så har jag nästan bara läst en bok. Den är så seeeeg.... Den tar aldrig slut och det är tråkigt och det är trögtänkta karaktärer i den och jag blir så less. Jag trodde verkligen den skulle bli bra och jag tyckte det artade sig bra i början av boken, jag tyckte om språket och historien verkade okej... Men nu känner jag mig lurad, jag la den åt sidan för ett bra tag sedan, men tänk vad många andra böcker jag kunnat läsa om jag inte fortsatt försöka kämpa med denna....

Är det någon som har ett bättre intryck som tycker det är värt för mig att avsluta boken?

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails