13 november 2008

Pocket & Prassel - Paket 3















Det tredje och sista paketet i omgång 2.0 av Pocket & Prassel satt fastkilad i postnedkastet när jag kom hem från jobbet igår.

Efter min diskussion om Vindens Skugga häromdagen och hur jag gärna skulle köpa den fast jag redan har läst den en gång bestämde min hemliga bokvän att skänka den till mig i det sista paketet! Mycket bra initiativ tycker jag :) Nu behöver jag inte fundera över det längre!

Förutom en bok som jag redan vet är hur bra som helst fick jag en fin påse te som jag aldrig provat, after eight och en liten chokladkaka! Sånt som alltid gör en lycklig :)

Jag vill tacka min hemliga bokvän så hemskt mycket för den här tiden och nu ska jag ge mig ut på jakt och försöka komma på vem det är! Jag gissar att det kommer ett avslöjande inom kort, men jag vill iallafall försöka ta reda på det själv först!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails