22 november 2008

Filmen igen

Jag förstod att det här skulle hända. Jag kommer på nya saker hela tiden... För den här gången bara två:


1. Det var så himla roligt! Jag skrattade jättemycket och det är inte sån tråkig humor-humor utan det var riktigt roligt med mycket ironi och dubbeltydningar. Jag uppfattade mest den delen i de senare böckerna, men det var mycket uppskattat här med!

2. Edwards glittrande. Det är ju en av de sakerna filmbolaget har hållt på mest. Inte en enda sneak peak har det varit. Tydligen har de använt George Lucas (Star Wars-killen) team för att få det riktigt bra och inte se My Little Pony-aktigt ut. Det var inte direkt My Little Pony, men jag var förvånad. Mer än så säger jag inte för er som fortfarande ska se filmen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ah, glittrandet... Det var... speciellt. =)
Håller verkligen med om att filmen hade många roliga ögonblick!

Related Posts with Thumbnails