6 juli 2008

Storytel

Jag är en så kallad Buzzador. Det innebär att jag får prova olika varor eller tjänster och sprida vidare vad jag tycker om detta, låta andra personer prova på och i allmänhet använda mig av word of mouth-principen. Det innebär inte att jag får en massa saker gratis och ska hylla dem. För det gör jag inte. I höstas fick jag halstabletter som smakade inte gott alls. Jag försökte ge bort till så många som möjligt, men jag tror att de flesta höll med mig. Det var ingen hit.

Nu har jag däremot möjlighet att prova en tjänst som jag redan använt ett tag och haft väldigt mycket nytta av. Tidigare kallad Bokilur, nu kallad Storytel är ett program där du lyssnar på ljudböcker direkt i telefonen. Du laddar inte ner något utan har direktkontakt med den server där böckerna finns. Urvalet är stort, 600 böcker, och det mesta finns. Det är både deckare och klassiker, språkkurser och självutveckling.

I höstas hade jag lång pendlingsväg till jobbet, en timme dit och en timme hem. Då kostade jag på mig att betala 169 kronor i månaden för ett obegränsat lyssnande. Det blev en hel del då och det sparade mig många tråkiga eller illamående timmar på bussen!

Jag har inget annat än bra saker att säga om den här funktionen. Utom möjligtvis att det kostar lite mycket för en studentbudget. Nu finns dock möjligheten att prova en vecka gratis för er också! Sms:a bokbuzz till 71160 så får ni erbjudandet som sms tillbaka till telefonen. Det kan eventuellt ta ett litet tag...

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails