9 juni 2010

Viskandet



Jag stör mig på ganska mycket saker. Jag är sån. Ett exempel är människor som viskar. Jag känner vreden stiga inom mig på samma sätt som när jag startar dammsugaren. Det liksom fyller en och man måste verkligen anstränga sig för att inte låta det komma ut. För det är ju inte direkt normalt att bli förbannad på dammsugare och viskande människor.

Iallafall så närmar sig nu premiären av Eclipse med stormsteg och jag ser ganska mycket fram emot det eftersom det var en av mina favoritböcker i serien. Men på samma gång märker jag att jag gruvar mig lite. Jag hör till dem som har haft en otroligt stor crush på Edward Cullen eller Robert Pattinson eller vad det nu är för skillnad.

Och när jag nu tänker efter förstår jag inte riktigt hur jag står ut med den här viskande människan! Varför kan han inte prata som vanliga människor? Är det verkligen nödvändigt att viska hela hela hela tiden? Jag har nog haft överseende med detta tidigare, förblindad av önskan att bli en vampyr och spendera eternity med honom, men hur kommer det att gå den här gången? Jag är inte positiv.

Oavsett vilket, kan man lyssna på soundtracket inför filmen här.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails