19 april 2009

Pocket & Trix - Paket 2

Nu äntligen! Jag tycker synd om min hemliga bokvän som fått vänta så länge på att jag ska berätta om mitt senaste Pocket & Trix-paket. Det tog ett tag innan jag kunde hämta ut det, följt av en fullspäckad vecka och påsk på annan ort och sen ytterligare en fullspäckad vecka.


Men det finns iallafall här och det var mycket uppskattat med ett påskpaket! Paketet innehöll Minnets Labyrint av Elizabeth George. Det ska bli spännande, jag har inte läst något av henne tidigare trots att det har förbrukats mycket deckare i min tid. Jag fick också en godispåse med mina favoriter; gelehallon! Två små påskägg hade också lyckats smita in :) Förutom det kom det några doftljus och en söt magnet!

Tack så mycket min hemliga bokvän! Det känns alltid lika lyxigt att få gå och hämta ett paket varje månad. Det är som att fylla år en gång i månaden och veta att man kommer tycka om presenten!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails