10 mars 2009

Pocket & Trix - Paket ett

Idag fick jag mitt första Pocket & trix-paket från min hemliga bokvän! Tack så hemskt mycket, det var jättefint och det gör absolut inget att det var fel påse :)


Min hemliga vän hade valt Dolken från Tunis av Agatha Christie till mig och jag vet inte om det beror på känsla eller väldigt bra research men det är perfekt! Jag har tidigare bara läst (eller egentligen lyssnat) på en av hennes böcker men känt mig manad att fortsätta utforska den världen. Det ska jag nu!

Det hade dessutom tagits fasta på mitt behov av saltlakrits och jag har nästan ätit upp allt redan :) I paketet låg också två tepåsar samt ett shoppinglisteblock tillsammans med två fina pennor! Alla som känner mig vet att jag älskar listor och inom väldigt kort kommer mitt nuvarande block ta slut så det här kom absolut i rätt tid!

Tack så mycket min hemliga bokvän, jag hoppas du fått ett lika fint paket själv!



1 kommentar:

Anonym sa...

Vad bra att paketet kommit fram och att du gillade det som låg i det :)
Jag hoppas du gillar boken, det var ett strategisk val efter att kollat lite på dina sidor. Det ska bli skoj att se vad du tycker om boken!

Related Posts with Thumbnails