24 februari 2009

Per Anders Fogelström

Det har varit en händelserik dag idag. Semla till frukost på jobbet, en kunglig förlovning, bokrea och sen semla igen från Vetekatten.

När jag går på bokrea nu för tiden tittar jag nästan uteslutande efter faktaböcker alternativt klassiker. Eftersom jag helst läser skönlitteratur som pocket blir det alltid billigare och smidigare att beställa dem från internet. Det blev ingen storshopping i år men jag fick iallafall med mig en klassiker hem. Eller egentligen fem eftersom det var en samlingsbox.


Jag har aldrig läst Per Anders Fogelströms böcker tidigare, men efter mängder av hyllningar, en diskussion på jobbet samt ihärdiga rekommendationer från bok.nu kände jag att det är ett vettigt bokreaköp med serien om Stockholm. Jag kommer till och med på mig själv med att se fram emot att läsa första delen så snart som möjligt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hopp! Jag är ute på bloggturné för att hälsa på alla som liksom jag ska vara med på Pocket&Trix! Trevligt att råkas! :-)

Anonym sa...

Då har du en härlig tid framför dig, det är en riktigt bra bokserie!

Cia sa...

Helena: Vad trevligt att träffa en annan pocket&trixare :) Hoppas du får riktigt spännande paket!

Emelie: Ja, jag har ju hört det så pass många gånger så nu tror jag också det! Ser fram emot att få sätta igång!

svartanova sa...

Ja, det ska jag göra! Har du sett filmen?

Related Posts with Thumbnails