12 januari 2009

Tv i Wien

Vi har gratis internet på hotellet och min andra hälft har en iPhone, bra kombination! Det är svinkallt ute, men värmen verkar funka inne och vi har ett så fint hotellrum att jag är alldeles till mig!

Vi har intagit lyxmiddag på mcdonalds som vi alltid gör när vi budgetreser. Nu planeras morgondagen samtidigt som jag ser på österikisk tv. Hittills har jag hunnit med CSI Miami dubbad till tyska, En värsting till syster 2 (också dubbad), Vem vill bli miljonar ( alla vet ju hur grym jag är på frågeprogram på tv av alla de slag, men vem kunde gissat att jag regerar på tyska ocksa fast jag bara läst franska och italienska i skolan). Tack vare italienskan hängde jag med på Italiens svar på Deal or no deal alldeles nyss, stackaren valde lådan med 0.20 €...

Just nu upptäckte jag däremot Desperate Housewives på riktig engelska! Till och med otextat. Hur klarar urinvånarna det?

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails