2 januari 2009

Skicka vidare

En bok om dagen har kört igång nästa projekt, som egentligen är en snöboll!


Jag var först och kammade hem Timmarna hos Litteraturum.

Jag befinner mig för ett tag framöver på annan ort än min bokhylla och kommer inte att ha möjlighet att lägga upp böckerna jag vill ge bort under den närmsta tiden. Vill bara meddela detta så att ingen tror att jag snyltar åt mig en bok, men inte bidrar själv. Det kommer! Under tiden kan ni läsa reglerna nedan och surfa runt för att se om det finns några andra spännande böcker som ingen paxat än. Snöbollen följs antagligen med fördel från En bok om dagen.

Skicka vidare
  • Tre personer som kommenterar det här inlägget kommer att få en begagnad pocketbok av mig. Först till kvarn gäller - och du måste ha en blogg.
  • Skriv i inlägget att du vill vara med i Skicka vidare, tinga den bok du vill ha och skriv den mejladress så är boken din!
  • Lägg in den här informationen på din blogg och lova därmed att skicka vidare tre böcker.
  • De böcker som lovas bort ska antingen visas på bild i bloggen eller beskrivas ordentligt med titel, författare och skick.
  • Avsändaren betalar portot och böckerna ska skickas inom ca två veckor.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails