16 augusti 2008

Pocket & Prassel - Paket 3

Idag har jag hämtat mitt tredje och sista paket från min hemliga bokvän! Och vilket paket. Det var bara lycka rätt igenom :) Jag blev så glad!




Boken har jag aldrig hört talas om, men det verkar vara precis en sån bok som jag skulle kunna älska i evighet! Det ska bli väldigt spännande att hugga i med den. Sommarsquash Tokolosh heter den och är skriven av Rachel Zadok. Handlingen utspelar sig i sydafrika och verkar vara lite mystisk sådär... Framsidan är dessutom så fin att det känns tråkigt att ställa in den i bokhyllan när den är färdigläst.


Prasslet var också helt perfekt! Jag vet inte om jag sagt det förut, men jordnötter är en av mina favoriter och kan ätas alltid! Hemma hos oss brukar de ofta dyka upp till matlagningen på helgerna. Alltså inte i maten, utan medan man lagar den. Marianne är också en favvis, jag älskade när farmor och farfar köpte med sig dem från finlandsfärjan. Tyvärr är det allt för sällan jag köper själv numer.

Dessutom fick jag ett fint bokmärke med ior och mitt namn på :) Det var ett roligt påhitt!

Tack så mycket för den här tiden min hemliga bokvän! Jag har ingen som helst aning om vem du är så det har varit jättespännande!

Nu ser jag fram emot att få starta en ny omgång! Mina svar till detta kommer upp inom kort!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails