15 augusti 2008

Böcker bortskänkes

Jag rensade min bokhylla häromdagen... Jag tog bort 7 böcker :)

Jag har tänkt skänka bort dem och kollar bara om någon här är intresserad innan de går vidare till någon butik...

Skugglegender - Per Hagman. (Novellsamling)
Ärligt talat - Jane Green
Motstånd - Jennie Dielemans, Fredrik Quistbergh. (Boken om och för människor som vill förändra)
Fjärilen i glaskupan - Jean-Dominique Bauby
Flickornas handbok till jakt och fiske - Melissa Bank
En komikers uppvxt - Jonas Gardell. (Gåva till alla åttondeklassare år 2000.)
Det bästa av två världar - John O'Farrel

Skicka ett mail om ni är intresserade så löser vi det! Men jag kommer nog forsla dem vidare om en vecka eller sådär... Kanske.. Det kan vara värt att chansa efter också :)

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails