1 augusti 2008

Anonyma Klubben

Jag hörde i veckan för första gången talas om Anonyma Klubben. Ett så smart upplägg som jag är övertygad om kommer att göra mångas dag framöver.

Den som vill vara med i Anonyma Klubben behöver bara göra något så enkelt som att betala två tidningar när du ska köpa en. Den andra tidningen kan du be kassörskan ge till en annan kund med hälsning från Anonyma Klubben. Eller köpa en extra ros, en extra liter jordgubbar, något litet som inte nödvändigtvis behöver kosta pengar men som måste göra en annan person så himla glad!

När jag har pengar över så jag kan köpa mig själv en ros någon gång ska jag också gå med!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilken fin grej. Om man själv var mottagaren skulle man ju bli obeskrivligt glad! Hoppas många hoppar på det då :)

Anonym sa...

Otroligt fin tanke - även om jag rädd att många expediter kommer att uppfatta det som ännu en börda på deras utarbetade axlar :)

Related Posts with Thumbnails