18 juli 2008

Shuffle test

Det var ett tag sedan jag gjorde det här nu, men när jag gick igenom mina inlägg på en annan blogg jag skriver på hittade jag mitt gamla test och blev sugen på att göra det igen!

Det här är reglerna. Lägg in all din musik i en lång spellista och ställ inställningarna på shuffle. Tryck sedan fram en låt till varje fråga och fyll i svaret. Publicera sen listan på din egen blogg och kom hit och länka tillbaka, jag vill gärna se era svar :) Det blir ofta ganska roligt och ibland funkar svaret bra, ibland inte....

Will it be ok?
Till min syster – Sofia Karlsson

How are you feeling today?
I’m going slightly mad - Queen
(Inte än, men det kan tänkas att det kommer senare...)

How do your friends see you?
These boots were made for walking - Nancy Sinatra

Will you get married?
I say a little prayer – Aretha Franklin

What is your best friend’s theme song?
Natale’s song - Sia
(Det är SÅ synd att min bästa vän inte heter Natale. Det skulle passat så bra!)

What is the story of your life?
Det blir vackert där du går – Bo Sundström och Frida Öhrn
(Jag ska nog försöka få till den här i alla mina shuffle test i framtiden...)

What was high school like?
Mrs Robinson – Simon & Garfunkel

How can you get ahead in life?
Havanna Mamma – Veronica Maggio

What is the best thing about your friends?
Here comes my baby – Cat Stevens

What is today going to be like?
I’m Alive – Heather Nova

What is in store for this weekend?
Winter in July – Jill Johnson
(Nog för att det skulle bli regnigt och kallt, men vinter? I Juli?)

What song describes you?
But you know I love you -

To describe your grandparents?
Don’t blame your daughter – The Cardigans

How is your life going?
Please don’t stop loving me – Dolly Parton

What song will they play at your funeral?
I need some fine wine, and you, you need to be nicer – The Cardigans

How does the world see you?
Pröva mig gud – Caroline af Ugglas

Will you have a happy life?
Hanging Around – The Cardigans
(Den som lever får se, eller den som hangs around...)

What do your friends really think of you?
S.O.S - ABBA
(Är det så illa?)

Do people secretly lust after you?
Oh no not my baby – Aretha Franklin

How can I make myself happy?
R.e.s.p.e.c.t. – Aretha Franklin

What should you do with your life?
Du sålde våra hjärtan - Lisa Ekdahl

Will you ever have children?
The Bargain store – Dolly Parton

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails