13 juni 2008

Till min hemliga bokvän

Hej min hemliga bokvän!

Imorgon är det slut på de två första veckorna i juni och innan dess är det meningen att alla ska ha fått sina fina pocket & prassel-paket. Jag befinner mig dock på annan ort än min postlåda så jag har inte kunnat undersöka om jag fått något än... Om det är så att du, min hemliga bokvän, går omkring och undrar varför jag inte tillkännagett mitt mottagande av paketet här är det detta det beror på! Jag kommer dock att återvända till mitt hem i slutet av helgen och ser då fram emot att (förhoppningsvis) ha fått mitt paket!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Det här är din hemliga bokvän som skriver. Jag hoppas verkligen att ett paket väntar på dig när du kommer hem igen. Det har (förhoppningsvis) väntat på dig sen i tisdags. :)

Hej hopp!

Cia sa...

Ojoj vad spännande! Jag längtar riktigt hem nu så jag ska få se :)

Related Posts with Thumbnails