16 juni 2008

Pocket & Prassel - Paket 1


Nu har jag äntligen kommit hem och slitit upp mitt första pocket & prassel-paket :)

Det innehöll Glasbruket av Arnaldur Indridasson, en mycket bra isländsk deckarförfattare. Jag har läst flera av hans böcker! Dessutom fick jag lakrits som är något av ett favoritgodis (har jag nämnt att min katt heter lakrits? :)). Förutom allt detta fick jag en påse te som luktar helt underbart! Jag tror faktiskt till och med att jag ska koka mig en kopp nu på en gång! Det verkar vara precis ett sådant jag tycker om, innehållandes persika, passionsfrukt och citrongräs, rött kan tilläggas för de som är intresserade.

Tack så mycket min hemliga bokvän!

Roligt att ha tagit sig igenom första omgången nu. Jag ser redan fram emot att fundera ut nytt pocket & prassel till min hemliga bokvän. Jag hoppas han hon den det har uppskattat mitt paket, men det verkar iallafall så! Självkalrt ska jag först njuta av mitt eget paket! Jag är så grymt nyfiken på vem som är min egen hemliga bokvän. Jag hade en teori alldeles i början baserad på språket i dennes mail. Men min gissning var fel. Jag har dock fått en ledtråd på ungefär var i landet personen ifråga finns genom en av produkterna jag fick idag :)

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails