24 juni 2007

Äntligen

Efter att ha läst några sidor i DN varje dag hade jag kommit upp i aktningsvärda 140 sidor i Luftslottet Som Sprängdes innan jag lämnade Sundsvall och DN i hallen varje dag till förmån för mamma och pappas hus med Söderhamnskuriren i brevlådan istället. Då gick jag helt enkelt in och beställde boken hos Bokus och har följaktligen plöjt de senaste dagarna och börjar nu närma mig slutet. Jag hör även ryktas om en fjärde oavslutad bok och jag vet fortfarande inte om jag ska sörja för att jag inte får läsa mer eller glädjas åt att Stieg lämnade in med flaggan i topp.

Jag har varit en urusel bloggare på sista tiden, men snart har jag vant mig vid att vara söderhamnsbo igen så förhoppningsvis ska jag komma igen starkt med flera inlägg på rad så fort som möjligt... Men inte just nu, nu ska jag ta mig upp till sängen och se vad som egentligen händer med Lisbeth!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails