3 september 2010

Vintage Classics

Trots att jag ofta tjatar om Penguins i omslagssammanhang finns det faktiskt andra favoriter också. En av dem är exempelvis Vintage Classics. Titta bara på den här versionen av Den Gamle och Havet. Jag kan eventuellt behöva en egen kopia av den bara för att den är så snygg! Och så är den ju bra också såklart.

Sedan innan har jag de här två exemplaren i hyllan, men det finns ju så många fler som jag inte alls skulle ha något emot att få ta hand om. En eller två av de följande vet jag med säkerhet att jag kommer skaffa. De andra har jag mest ett skriande behov av. Tröstar mig dock med att mina behov är förhållandevis billiga och att man då kan få kosta på sig ibland.






2 kommentarer:

Helena sa...

Å, det här hotar att bli förödande både för bokhylla och plånbok - så många fina! Det hjälper liksom inte att en del redan står hemma i hyllan när de här är så mycket finare...

Evelina sa...

Shit vad snygga!

Related Posts with Thumbnails