8 augusti 2010

Bree Tanners andra liv - Stephenie Meyer

Efter upptäckten att man kan streama ljudböcker från biblioteket har mitt läsande genast börjat gå lite snabbare eftersom det är perfekt att ha i bakgrunden och fruktansvärt mycket smidigare än att ladda ner eller köpa.


Jag passade på att klämma Bree Tanners andra liv häromdagen. Jag är ju som person sådan att jag gärna vill ha ett omfattande intryck och gärna ser allt ur alla synvinklar som finns. Därför tycker jag om Meyers grepp med att inte bara låta Bella ge röst åt berättelsen.

Jag tyckte väldigt mycket om Bree Tanners andra liv, men jag tror inte att den klarar sig som en fristående bok. Det är just i jämförelsen med det jag redan vet som gör den intressant!

Det läggs upp för ytterligare en spin-off med Freaky Fred och det kommer jag inte heller säga nej till. Och om det är så att man får önska sig ytterligare en vill jag gärna få höra Volturis perspektiv på hela Twilight-serien. Tack.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails