24 februari 2010

Grave Sight - Charlaine Harris

Jag har påbörjat en ny serie av Charlaine Harris och trots att jag inte tycker den är lika bra som Sookie Stackhouse-serien har jag faktiskt ett nytt behov att tillfredsställa och det kan eventuellt bli så att nästa bok i ordningen får komma hem under bokreabesöket.


Harper Connely som är huvudpersonen i dessa böcker är egentligen en person som jag irriterar mig på, men allt eftersom man lär känna henne ändrar jag uppfattning och nu är det nästan som en bra kompis som man kan kosta på sig att ha lite överseende med.

Harper hittar döda människor och ser vad som hände de sista sekunderna i livet. Mycket användbart och går dessutom att försörja sig på. Det startade lite långsamt i första boken, men jag ser fram emot mer i nästa!

2 kommentarer:

Mia sa...

Vad bra att du lämnade din bokbloggadress vid din kommentar! Då har jag ju en finfin källa att ösa tips ur =) /Mia

Cia sa...

haha :) ja jag tänkte det!

Related Posts with Thumbnails