17 november 2009

Pocket & Prassel - Paket 3

Mitt sista Pocket & Prasselpaket var jättefint! Det verkar nästan som att min hemliga bokvän är medveten om att jag har mer än en blogg och har lusläst även den :) Chokladmousse, Ahlgrens bilar och recept på chokladbollar bland annat. Exakt min smak!


Jag fick dessutom en bok som jag länge velat läsa och även önskade mig i inledningen. Även i detta paket fick jag ett bokmärke, jättefint! Kan det möjligen vara så att bokvännen tillverkar själv? Proffsigt ser det ut iallafall!

Tack så hemskt mycket för mina paket! Jag är dessvärre en värdelös gissare och jag tycker det blir så fruktansvärt pinsamt om jag gissar fel så det tänker jag inte ge mig på :) Jag hoppas dock att jag snart får klarhet i mysteriet!

1 kommentar:

Lotta Fröjd sa...

Hejhopp, jag var din hemliga bokvän :)

Och nej, jag hade inte läst någon annan blogg än den här innan jag skickade paketen.

Hehe tackar, bokmärken gör jag hela tiden. Blir mest enkla gjorda av fint papper som jag hittar lite här och var.

Det var riktigt kul att skicka alla tre paketen men nu får man hitta något nytt att pyssla med. Hoppas du får en trevlig jul - bara en månad kvar nu ;)

Kram

Related Posts with Thumbnails