12 oktober 2009

Pocket & Prassel - Paket 2


Jo.. Jag brukar ju ta en bild på mitt Pocket & Prassel så ni får se. Men den här gången råkade jag hugga in för fort på innehållet så det är inte så mycket kvar att fota :)


Min hemliga bokvän hade plockat ihop ett jättefint temapaket med hallon och jordgubbar! Boken skäms jag lite för att erkänna att jag aldrig hört talas om även fast det är en klassiker. Denverkar dock jätteintressant så det ska bli kul att stifta bekantskap med den!

Jag fick också geléhallon (var främst dem jag slet ur påsen), Lindtpraliner och jordgubbschoklad (ett fint litet paket som jag faktiskt stod och tittade på på Chokladfestivalen häromdagen). Dessutom fick jag två jättesöta små värmeljus med blommor på.

Tack så mycket min hemliga bokvän!

3 kommentarer:

Hundöra sa...

Boken är jättebra! Jag älskade den :)

Lite Jane Austen-anda om man läst Austen böcker.

Din Hemliga Bokvän sa...

Hehe, vart kom jordgubbschokladen ifrån? skickade bara hallonchoklad ;)

Ska skicka det sista paketet så att det kommer fram i början av nästa vecka.

Cia sa...

Okej, skyller på att jag inte läst franska sen högstadiet! :) Framboise/Fraise, same same tänkte jag...

Related Posts with Thumbnails