27 februari 2009

På Spåret

På fredagar är det meningen att man ska vara hemma och hänga i soffan med en massa mat och godis och familjeprogram på tv. Det är det. Förra veckan tog årets säsong av ett av mina favoritprogram, På Spåret, slut och därmed hade Ingvar Oldsberg och Björn Hellberg gjort sitt som programledare.


Idag läser jag att efterträdare blir Kristian Luuk och jag är helt övertygad om att det kommer bli riktigt bra och att det eventuellt kan legitimisera mitt fredagsbeteende hos andra jämnåriga.

Ikväll är det dock dags för första avsnittet av Så Ska Det Låta och jag laddar stenhårt inför denna stora händelse!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra att det inte är bara jag som gillar pensionärsteve! Ikväll firar vi i tevesoffan, om än med viss saknad efter På Spåret!

Sarah sa...

Jag måste vara den enda (eller en av få) i min generation som faktiskt tycker om På Spåret.
Man får en kick om man lyckas gissa en stad på 10-poäng.

Martina sa...

Aha, Kristian Luuk, då kanske man eventuellt kan fortsätta titta på På spåret! Jag hade annars bestämt mig för att inte se den med en ny programledare. Inte för att jag ser det särskilt ofta, men ibland så... Och jag hade planerat att börja följa det nästa säsong, fram tills att jag hörde om programledarbytet.

Marielle sa...

Du vet ju att även jag tycker att På spåret ett av de bästa programmen någonsin :) Alltså, jag håller med dig helt min kamrat :D Luuk klarar sig säkert bra också, men Ingvar och Björn kommer ju alltid att vara På spåret personifierat. Jag menar, vem vill inte ha ett tennisreferat eller lite statistik mitt i programmet? Björn kanske kan få vara med på länk?

Related Posts with Thumbnails