18 januari 2009

Körslaget

Nu vet ju alla redan från början att jag inte är särskilt cool så jag skäms inte för att berätta hur mycket jag älskar Körslaget! Det här året var till och med två körer "mina". Sundsvall åkte ut första gången tyvärr, men Bollnäs håller i fortfarande. Och som de gör det! Jag har ju alltid tyckt om Hanna även när alla andra tyckt att hon varit en b-kändis och bara gift med Martin Stenmarck...


Jag spenderar dagen i soffan med Körslaget och andra tv-serier, samtidigt som jag tvättar och hinner med reprisen av På Spåret ikväll. Ska försöka läsa in mig lite på nya arbetsplatsen till imorgon också.

Men iaf, lite Hanna och Bollnäs:





Jag skulle gärna hittat So What från igår också, men det verkar vara lite dåligt med det än så länge...

2 kommentarer:

E-S sa...

Lycka till på nya jobbet i morgon! Break a leg ;)

Anonym sa...

Det är kanske tur tt jag inte har nån tv och därför inte har kunnat se Körslaget i sin helhet. Såg första programmet, och jag fick så grym körabstinens... Har sjungit i kör de senaste tre åren och älskade det, men sedan jag flyttade har jag varit utan kör och det är himla tråkigt.

Related Posts with Thumbnails