18 december 2008

Julläsning

IKväll har jag packat väskan och imorgon efter jobbet åker jag hem till mamma och pappa. Det är dock lite nervöst då det i julpackningen endast finns en bok utöver den jag tragglar med just nu...

Jag har kommit till insikt om hur jobbigt det är att släpa med sig flera kilo böcker när det finns flera kilometer i mamma och pappas bokhylla. I år har jag därför bett mamma välja ut några favoriter jag inte läst. Lite nervöst känna det allt när jag vet att jag ska vara ledig länge och inte har plockat ut mina böcker själv. Men jag litar på mammas smak och det här kommer bli ett jättebra bokjullov!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter läskigt att åka bort utan att ha säker läsning med sig. Du är modig Du. :)

Hoppas Du får en finfin jul!

Related Posts with Thumbnails