12 oktober 2008

Pocket & Prassel 2.0 - Paket 1


Eftersom det snart är dags att mottaga paket två i nya pocket&prassel-omgången är det kanske tid att redovisa vad jag fick i det första paketet! Publikationen av detta inlägg hamnade lite mellan stolarna som man brukar säga...


Min hemliga bokvän slog på stort och skickade med hela två, inbundna böcker! Det är dels en bok som jag inte har hört talas om, men som min bokvän tror att jag kommer att tycka om. Jag ska självklart läsa den så fort tillfälle ges! Dessutom fick jag en kokbok med norrländsk mat från min bokväns hemtrakter. Förutom detta fick jag också salami! Tänk att jag inte ens hade sagt att jag tyckte om det, men att min bokvän förstod det ändå :)Sen fick jag ETT HELT paket romerska bågar! Men det hade jag ju sagt att jag älskade :)



Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails