17 juli 2008

Mamma Mia!


I lördags var vi och såg Mamma Mia. Och den var riktigt bra! När till och med min sambo säger att det är en av de bästa han sett på länge så är det bra betyg :) Feel good-nivån var mycket hög och jag ska aldrig mer ha en förfest utan att se den här filmen, när tror ni man kan köpa den på dvd?


Det var som Grease fast med vuxna och i Grekland. Greece kanske... Haha :) Det där var prov på min dåliga humor, men jag tycker fortfarande att det är roligt...


När jag var liten älskade jag Abba och det är fortfarande musik jag sätter på då och då. Jag blir glad av den här filmen och jag vill se den igen! Nu!

Skådeseplarna är grymma, men lite otippade tycker jag. Amanda Seyfried som även spelar dottern i Big Love, Meryl Streep, samt en extremt virrig kombination av Mr Darcy, James Bond och Bootstrap Bill...

1 kommentar:

E-S sa...

Du får gärna hänga med mig och Maria och se den ikväll igen :)

Related Posts with Thumbnails