15 maj 2007

Flickan Som Lekte Med Elden - Stieg Larsson


Jag tröck (ja hälsingemål för tryckte...) i mig hela den andra boken i triologin också. Jag läste på tåget trots att det vanligtvis inte går så bra, hemma hos brorsan fast jag borde umgås med honom och sent på kvällen när jag egentligen borde sova.

Den här var också jättebra, någon sa att den var bättre än ettan, det har jag dock svårt att avgöra. Förväntningarna var nog högre den här gången så jag vet inte hur stor skillnad det egentligen var. Men liksom den förra Pirates of the Caribbean märks det väldigt tydligt att det här är en transportsträcka med intensiv handling.

Det betyder inte att handlingen känns onödig, men nu ser jag fram emot att få avsluta serien och äntligen få veta vad det är som händer!

Pirates of the Caribbean den 23 Maj
Luftslottet Som Sprängdes den 30 Maj

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails