28 mars 2007

Xlibris

Just nu borde jag läsa 60 sidor till om Kubakrisen, men det gör jag inte... Jag går igenom mina dagliga bloggar och ser på reprisen av Grey's Anatomy. När jag läst de 60 sidorna har jag kommit igenom 400 sidor sedan igår, hur kul låter det? 400 sidor om Kubakrisen ur perspektivet av den rationella aktörsmodellen, organisationsprocessmodellen och byråkratimodellen.... 2 dagar innan tenta dessutom :( jag längtar till på lördag!

Jag slösar bort ännu lite mer tid genom att tipsa om det nya bokbloggarforumet Xlibris! Med tanke på mängden inlägg som kommit under en så kort tid verkar det ha funnits ett uppdämt behov för ett bokforum, här kan man diskutera bokbloggar eller bara böcker i allmänhet. Det kan nog bli riktigt bra!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails